REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WRAME

 

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy WRAME (zwany dalej „Sklepem”) prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu pod adresem wrame.pl
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, realizacji płatności oraz zasad dotyczących zwrotów i reklamacji.
  3. Sklep oferuje Klientom możliwość zamawiania personalizowanych obrazów w ramie.
  4. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta na odległość, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w szczególności ustawą o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym.

 

II. Informacje o Sprzedawcy

  1. Sprzedawca: WRAME Dawid Natorski
  2. Siedziba: ul. Królowej Jadwigi 18E/24, 26-617 Radom
  3. NIP: 7963035527, REGON: 541027796.
  4. Adres e-mail: wrame@wrame.pl


III. Definicje

  1. Sklep – platforma internetowa dostępna pod adresem wrame.pl, prowadzona przez WRAME Dawid Natorski, NIP: 7963035527, REGON: 541027796.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w Sklepie.
  3. Produkty – artykuły oferowane do sprzedaży przez Sklep.
  4. Personalizacja – proces dostosowania produktu do indywidualnych wymagań Klienta, obejmujący m.in. opracowanie unikalnego projektu graficznego.
  5. Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zakupu produktów dostępnych w Sklepie.

 

IV. Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Klient składa zamówienie poprzez wypełnienie formularza i dodanie produktu do koszyka, podając niezbędne dane kontaktowe oraz wybierając metodę płatności
    i dostawy.
  3. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji, co zostanie przesłane na adres e-mail Klienta.
  4. Klient przy składaniu zamówienia zobowiązany jest do podania prawidłowych danych kontaktowych oraz adresowych.
  5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na wskazany adres e-mail.
  6. W przypadku stwierdzenia niekompletnych lub błędnych danych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.

 

V. Realizacja zamówienia

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po akceptacji przez Klienta przygotowanej wstępnej koncepcji projektu (patrz punkt VII).
  2. Produkcja personalizowanego obrazu rozpoczyna się po akceptacji projektu przez Klienta.
  3. Termin realizacji produktu wynosi do 2 dni roboczych od momentu zatwierdzenia projektu przez Klienta.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych okoliczności, takich jak brak towaru w magazynie, opóźnienia w dostawach lub okresy szczytowe.

 

VI. Projekt, poprawki i akceptacja

  1. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przygotowuje wstępną koncepcję projektu personalizowanego obrazu, którą przesyła Klientowi drogą elektroniczną w czasie do 24h
  2. Klient ma obowiązek dokładnego zapoznania się z przesłanym projektem i zgłoszenia ewentualnych uwag.
  3. Poprawki w ramach pierwszej koncepcji projektu są darmowe, to znaczy że jak chcesz siebie jako policjantem to nie możesz potem prosić o zostanie królem latino.
  4. Wszelkie kolejne zmiany, przekraczające zakres pierwszej koncepcji, mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami – o tym Sprzedawca poinformuje Klienta przed ich wykonaniem.
  5. Akceptacja projektu przez Klienta jest warunkiem przystąpienia do produkcji finalnej obrazu.

 

VII. Towar personalizowany

  1. W przypadku towarów personalizowanych (takich, którym Klient nadał charakter osobisty) to Klienci ponoszą wyłączną odpowiedzialność za publikowane elementy.
  2. Sprzedawca nie zrealizuje zamówienia, którego elementy, mogłyby naruszać prawo, nawoływać do nienawiści, propagować przemoc, treści pornograficzne, naruszające godność, powszechnie uznane za niemoralne.

 

VIII. Płatności

  1. Ceny produktów w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają wszystkie obowiązujące podatki.
  2. Za zamówiony produkt Klient może zapłacić przy użyciu następujących metod: Przelew bankowy, Płatności online Przelewy24, Płatność przy odbiorze.
  3. W przypadku wyboru płatności z góry, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.

 

IX. Dostawa

  1. Produkty dostarczane są na terenie Polski.
  2. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Koszty dostawy są doliczane do zamówienia i uzależnione od wybranej metody wysyłki. Koszt dostawy będzie widoczny w podsumowaniu zamówienia przed jego finalizacją.
  4. Przekazanie przesyłki firmie kurierskiej następuje po zakończeniu produkcji i zapakowaniu produktu.

 

X. Brak prawa odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, czyli w tym wypadku personalizowanych obrazów.
  2. Klient, składając zamówienie, potwierdza, że jest świadomy/świadoma braku możliwości zwrotu produktu.

 

XI. Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej produktu, Klient ma prawo zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Reklamacje dotyczące wad produktu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: wrame@wrame.pl, podając szczegóły dotyczące wady oraz numer zamówienia.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuję Klienta o sposobie dalszego postępowania.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady lub w zależności od charakteru wady, wymiany produktu na wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.

 

XII. Ochrona danych osobowych i zdjęć załączonych do zamówienia

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta jest Sprzedawca. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i RODO, wyłącznie w celu realizacji zamówienia i obsługi klienta.
  2. Klient, składając zamówienie przesyła zdjęcia w formularzu zamówienia. Zdjęcia te będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji konkretnego zamówienia i nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu.
  3. Po zrealizowaniu zamówienia, zdjęcia przesłane przez Klienta zostaną usunięte z systemu Sklepu. Sklep nie przechowuje zdjęć dłużej niż jest to niezbędne do wykonania zamówienia.
  4. Klient ma prawo żądać usunięcia przesłanych zdjęć w każdym czasie, kontaktując się z administratorem danych na adres e-mail wrame@wrame.pl

 

XIII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2025r.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili. Zmiany będą obowiązywały po opublikowaniu zaktualizowanego regulaminu na stronie internetowej Sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  4. Wszelkie spory wynikające z umów sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.