REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WRAME
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy WRAME (zwany dalej „Sklepem”) prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu pod adresem wrame.pl
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, realizacji płatności oraz zasad dotyczących zwrotów i reklamacji.
- Sklep oferuje Klientom możliwość zamawiania personalizowanych obrazów w ramie.
- Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta na odległość, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w szczególności ustawą o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym.
II. Informacje o Sprzedawcy
- Sprzedawca: WRAME Dawid Natorski
- Siedziba: ul. Królowej Jadwigi 18E/24, 26-617 Radom
- NIP: 7963035527, REGON: 541027796.
- Adres e-mail: wrame@wrame.pl
III. Definicje
- Sklep – platforma internetowa dostępna pod adresem wrame.pl, prowadzona przez WRAME Dawid Natorski, NIP: 7963035527, REGON: 541027796.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w Sklepie.
- Produkty – artykuły oferowane do sprzedaży przez Sklep.
- Personalizacja – proces dostosowania produktu do indywidualnych wymagań Klienta, obejmujący m.in. opracowanie unikalnego projektu graficznego.
- Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zakupu produktów dostępnych w Sklepie.
IV. Zamówienia
- Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Klient składa zamówienie poprzez
wypełnienie formularza i dodanie produktu do koszyka, podając niezbędne
dane kontaktowe oraz wybierając metodę płatności
i dostawy. - Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji, co zostanie przesłane na adres e-mail Klienta.
- Klient przy składaniu zamówienia zobowiązany jest do podania prawidłowych danych kontaktowych oraz adresowych.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na wskazany adres e-mail.
- W przypadku stwierdzenia niekompletnych lub błędnych danych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
V. Realizacja zamówienia
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po akceptacji przez Klienta przygotowanej wstępnej koncepcji projektu (patrz punkt VII).
- Produkcja personalizowanego obrazu rozpoczyna się po akceptacji projektu przez Klienta.
- Termin realizacji produktu wynosi do 2 dni roboczych od momentu zatwierdzenia projektu przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych okoliczności, takich jak brak towaru w magazynie, opóźnienia w dostawach lub okresy szczytowe.
VI. Projekt, poprawki i akceptacja
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przygotowuje wstępną koncepcję projektu personalizowanego obrazu, którą przesyła Klientowi drogą elektroniczną w czasie do 24h
- Klient ma obowiązek dokładnego zapoznania się z przesłanym projektem i zgłoszenia ewentualnych uwag.
- Poprawki w ramach pierwszej koncepcji projektu są darmowe, to znaczy że jak chcesz siebie jako policjantem to nie możesz potem prosić o zostanie królem latino.
- Wszelkie kolejne zmiany, przekraczające zakres pierwszej koncepcji, mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami – o tym Sprzedawca poinformuje Klienta przed ich wykonaniem.
- Akceptacja projektu przez Klienta jest warunkiem przystąpienia do produkcji finalnej obrazu.
VII. Towar personalizowany
- W przypadku towarów personalizowanych (takich, którym Klient nadał charakter osobisty) to Klienci ponoszą wyłączną odpowiedzialność za publikowane elementy.
- Sprzedawca nie zrealizuje zamówienia, którego elementy, mogłyby naruszać prawo, nawoływać do nienawiści, propagować przemoc, treści pornograficzne, naruszające godność, powszechnie uznane za niemoralne.
VIII. Płatności
- Ceny produktów w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają wszystkie obowiązujące podatki.
- Za zamówiony produkt Klient może zapłacić przy użyciu następujących metod: Przelew bankowy, Płatności online Przelewy24, Płatność przy odbiorze.
- W przypadku wyboru płatności z góry, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
IX. Dostawa
- Produkty dostarczane są na terenie Polski.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Koszty dostawy są doliczane do zamówienia i uzależnione od wybranej metody wysyłki. Koszt dostawy będzie widoczny w podsumowaniu zamówienia przed jego finalizacją.
- Przekazanie przesyłki firmie kurierskiej następuje po zakończeniu produkcji i zapakowaniu produktu.
X. Brak prawa odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, czyli w tym wypadku personalizowanych obrazów.
- Klient, składając zamówienie, potwierdza, że jest świadomy/świadoma braku możliwości zwrotu produktu.
XI. Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia wady fizycznej produktu, Klient ma prawo zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Reklamacje dotyczące wad produktu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: wrame@wrame.pl, podając szczegóły dotyczące wady oraz numer zamówienia.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuję Klienta o sposobie dalszego postępowania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady lub w zależności od charakteru wady, wymiany produktu na wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.
XII. Ochrona danych osobowych i zdjęć załączonych do zamówienia
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta jest Sprzedawca. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i RODO, wyłącznie w celu realizacji zamówienia i obsługi klienta.
- Klient, składając zamówienie przesyła zdjęcia w formularzu zamówienia. Zdjęcia te będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji konkretnego zamówienia i nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu.
- Po zrealizowaniu zamówienia, zdjęcia przesłane przez Klienta zostaną usunięte z systemu Sklepu. Sklep nie przechowuje zdjęć dłużej niż jest to niezbędne do wykonania zamówienia.
- Klient ma prawo żądać usunięcia przesłanych zdjęć w każdym czasie, kontaktując się z administratorem danych na adres e-mail wrame@wrame.pl
XIII. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2025r.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili. Zmiany będą obowiązywały po opublikowaniu zaktualizowanego regulaminu na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Wszelkie spory wynikające z umów sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.